lördag 17 april 2010

Fest då (Y)

Först börjar jag med en liten text ur en låt som jag diggar (Y)

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me
To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Igår vart det fest hemma hos Victor (Y) Fett jävla nice asså!
och kvällen slutade ju bättre än vad jag någonsin kunde tänka mig Oo

Idag blir det att vara med Baby!
Det kommer också bli nice :)
Nu sitter jag och funderar på vad fan man ska göra tills baby kommer :S
Aja, ha en nice dag ;)

Puss och Kram Berryfuck<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar