tisdag 2 mars 2010

Mohahaha (6)


Jaha, nu har det hänt mycket här :O

1. Ska till Göteborg i sommar och se Green day :D
Är as glad! ^^
Martin ska också dit, är glad för det med ;)

2. Hunden ska avlivas :P
Är glad för det också eftersom att jag aldrig har gillat den där hunden x'D

3. Imorron Fyller Martin 17 år :D
Ett STORT grattis till honom ^^<3
Hoppas du får en underbar dag tvilling :)

4. Har fixat om i mitt rum nu :D
Vart ricktigt nöjd :)

5.JAG FYLLER SNART 16ÅR :D:D
Fyller den 11mars :P<3
Hoppas Det blir en riktigt kul dag ;D<3

Annars har min vecka varit ricktigt bra :D
Har varit med Elin massor och det gillar vi verkligen! ^^<3
Har verkligen saknat henne! :(<3
Jag skulle sova hos henne en dag.
Men Charlie hängde med så ville inte sova i hennes rum :P
Vart att gå in till Tobbe och fråga om jag fick sova hos honom.
Såklart fick jag det och det är jag glad över att jag fick :)<3

Från och med igår (1mars 2010) så ska
jag ALDRIG mer varken dricka lr röka :D
Jag känner mig as ducktig om jag klarar mig iaf ett halv år :D

Nu vet jag inget mer att skriva om för den här gången :P

PussOchKram Berryfuck<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar