tisdag 30 mars 2010

Piercat ögonbrynet (:


Jaha, Idag är jag hemma från skolan igen då -.-'
Måste verkligen börja sköta skolan! :O
Men aja, nog pratat om skolan fan :P

Idag blir det kanske att dra och träffa Bästa Elin :)<3
Än så länge den här dagen så har detta hänt;
Vaknade flera gånger av att mamma undrade om inte jag skulle till skolan.
Sen drar hon till jobber vid kl 9- halv 10.
Vaknar vid halv 11 och hör att någon går i trappan.
Då kommer jag på att mamma sa ju att Sebbe hade sovit hos oss -.-'
Klär på mig och går ut i köket där han sitter och pratar i telefon.
Gör i ordning frukost till mig (Sebbe får fan fixa frukost åt sig själv!)
Han tog bussen kvart över 11 ner på stan för han började praktiken kl 12.
sen dess har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på music och shit.
Hoppas dagen kommer bli bättre än så här :P

Imorron blir det att träffa bästa grabben i hela världen :D
Så klart Martin ^^<3

På freda kommer Hanna till mig och ska sova hos mig från fredag till måndag eftersom att mamma, pappa, Carro och sebbe åker natten mellan söndag och måndag.
Sen på lovet har jag coh Älsklingen hela lägenheten för oss själva eftersom att dom andra är på cypern ;)

Men ha det bra så länge :D
Puss och kram Berryfuck<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar